tirsdag den 3. maj 2016

Htm-træning

I går aftes var det tid til anden omkring af Anjas htm-træning, som har været 2 x 3 timer - og derfor nu desværre er slut:-(
Det har været super begge gange. Tre timer kan synes som lang tid at træne, men vupti er de væk.

Nå, i går handlede først om lektierne - indkald i tre positioner på verbalt signal. Altså vi kan næsten...., men Osseau er alt for styret af, hvor jeg placerer mine hænder, så det skal jeg simpelthen til at få styr på! Derefter skulle vi gå en lille bane med tre positioner og tre overgange - jeg har ingen anelse om, hvordan det, vi lavede, så ud, men vi fik vist nok lavet det, vi skulle. Så lavede vi forstyrrelsestræning - det var vildt sjovt! Vi skulle gå vores program - med hund - med to personer omkring os, som skulle stille spørgsmål, men det var kun den ene person, vi skulle svare. Jeg synes faktisk, at jeg var okay til det, og bedst af alt var Osseau supersej og gik rigtig flot, så jeg var meget tilfreds.

I min alenetid havde jeg valgt at få input til, hvor i programmet, jeg kan indlægge retningsskift. Jeg gik programmet et par gange og fik nogle konkrete ideer at arbejde videre med, men derudover sagde den kloge Anja: 'Du behøver altså ikke vise alle de positioner, bare fordi du kan!'
Nåh nej, det er da også en vinkel på htm, som jeg nok mangler.....der skal ikke bare læsses på! Wow-følelsen, som jeg ønsker, dommerne skal få, når de ser mit program, er der ikke længere. Det bliver for hektisk, og passer nok i virkeligheden slet ikke til musikken, at jeg laver så mange retningsskift..... Stof til eftertanke - nu må jeg ændre mit program, og så er enetimen hos Anja bestilt, så jeg kan få noget feedback fra hende, før vi skal til Årslev.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar