fredag den 29. april 2016

En dag ad gangen

Jeg kan godt mærke, at jeg er kommet til at sige ja til arbejdsopgaver på jobbet. som jeg nok liiiige skulle have overvejet en ekstra gang. før jeg gjorde det. Det er ikke bare undervisning i dansk i 6.a, der er forberedelseskrævende, der følger også en del opgaver med omkring de skønne unger i klassen, som jeg ikke kan lade være med at involvere mig i - og tro mig der er nok at tage fat på med 21 13-årige mere eller mindre pubertetsagtige elever:-)))

Nå, men det betyder, at mit liv foregår en dag ad gangen. Jeg har svært ved at tænke meget længere end det, men det va så samtidig 'et frikvarter' at hygge sig med at lave rallybaner, så de fem til i morgen har været klar længe. Det er lidt svært at være kreativ, når man skal lave tre begynderbaner på en gang, men jeg har gjort, hvad jeg kunne for at gøre dem forskellige.

At Amanda skal op i rally, har jeg ikke interesseret mig specielt for, men jeg har da husket at pakke resultatbogen:-).

At jeg selv skal op i htm på søndag, er jeg slet ikke nået til endnu. Træningen har været meget sporadisk, men til gengæld ret præcis. Det med korrekte positioner går altså godt, når godbidder vælter ind i gabet på ham, når han står rigtigt!
Jeg havde fornøjelsen af at være med på et afbud (fra Amanda) på Johannas hold i tirsdags. Der var kun fire deltagere, så der var 12 minutters enetid med Johanna, hvor vi snakkede links i htm-programmet. Jeg vil gerne udnytte Osseaus meget stærke bakke-rundt-om-fører til nogle gode links -der er jo mange muligheder, og som næsten-nybegynder kan det være svært at få øje på, hvad der er smartest. Johanna havde naturligvis flere gode ideer, som jeg vil prøve at arbejde videre med.

Nå, foreløbig er det snart i morgen: fem rallyprøver skal dømmes, Amanda skal op i to gange rally, og bogen om rally udkommer - det bliver helt sikkert en skøn dag (regnvejr eller ej)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar